Retour & Ruil
We hopen dat je helemaal tevreden bent met Your Favorite(s).  Gebruik dit formulier als je producten wilt retourneren. Ruilen is helaas niet mogelijk. Retourneer het artikel en plaats indien gewenst een nieuwe bestelling.

Retour

Wil je een artikel retourneren, vul dan de voorzijde van dit retourformulier in. Volg daarna de instructies op het formulier. Wil je een artikel retourneren, dan moeten wij de retourzending binnen 14 dagen na de dag waarop je het artikel hebt gekocht, ontvangen hebben.

 

Houd er rekening mee dat wij geen aansprakelijkheid voor geretourneerde artikelen aanvaarden. Verpak en verzegel je retourartikel zorgvuldig, indien mogelijk in de originele verpakking, en sluit een volledig ingevuld retourformulier bij. Wij raden aan om je retourzending via een transporteur te versturen die een zogenaamd trackingnummer verstrekt, zodat je zeker weet dat deze niet verloren gaat.

 

Ongewassen, ongedragen en onbeschadigde artikelen kunnen binnen 14 dagen na het bestellen worden geretourneerd. Bij ontvangst van de artikelen ontvang je altijd binnen 7 werkdagen het bedrag retour.  Zo kan je snel weer verder shoppen en je nieuwe Favorite uitzoeken.

 

Wij accepteren geen retourzendingen van goederen die niet via deze website zijn gekocht. Vanwege de veiligheidsrestricties kunnen wij niet méér vergoeden dan de aankoopprijs van het artikel.

Het staat Min110 vrij om artikelen die buiten de bovengenoemde termijn worden geretourneerd, al dan niet te accepteren.

 

Wij accepteren  geen retourzendingen van onbeschadigde artikelen die zijn gedragen of waarvan de etiketten zijn verwijderd. Als je een bestelling ontvangt, waarbij een etiket van een artikel ontbreekt, verzoeken we je ons nog dezelfde dag (per email) te informeren, mocht je het artikel willen retourneren. Wij adviseren je ten zeerste om de kleding onmiddellijk na ontvangst grondig te controleren, voordat je de etiketten en labels verwijdert.

 

Beschadigde artikelen

Voor het retourneren van beschadigde artikelen volg je dezelfde procedure.

Beschadigde artikelen worden alleen geaccepteerd als de artikelen beschadigd bij de klant zijn afgeleverd of wanneer binnen 3 maanden na de bezorging een productiefout aan het licht komt. Alle beschadigde geretourneerde artikelen worden gecontroleerd en artikelen waarvan wij van mening zijn dat de beschadigingen te wijten zijn aan reguliere slijtage, worden niet als beschadigd geaccepteerd.

 

Adres voor retourzendingen 
Min110
Hoofdstaat 34A
2202 GC NOORDWIJK
Nederland

Terugbetaling
Je wordt terugbetaald binnen 7 werkdagen nadat je retourzending door ons is verwerkt. Het bedrag van alle onbeschadigde, correct geretourneerde artikelen wordt gecrediteerd op de creditcard of bankrekening van de oorspronkelijke koper. Houd er rekening mee dat internationale douaneheffingen en omzetbelastingen voor verzendingen buiten de EU niet worden vergoed. 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Min110 via telefoonnummer: +31 0621286882 of een email met je vragen sturen aan corien@min110.nl

 

Min110
Hoofdstraat 34a
2202 GC Noordwijk
Nederland

Ordernummer                   :………………………………………………………………………………………………………..

Ten name van                  :………………………………………………………………………………………………………..

Rekeningnummer*          :……………………………………………………………………………………………………….

Telefoon                            :………………………………………………………………………………………………………..

Opmerking                        :…………………………………………………………………………………………………………

*Let op: Rekeningnummer is alleen nodig indien je met iDeal/Bankcontact Cash betaald hebt.

Bij de overige betaalmethodes storten wij het restitutiebedrag terug op je creditcard account.

 

Geef aan welke artikelen je wilt retourneren:

Artikelcode                       Omschrijving                                   Prijs                      Aantal                

…………………………………………………………………………………………………………:…………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

…………………………………………………………………:…………………………………………………………………………

 

REDEN

a             Er is een ander artikel geleverd dan besteld

b             Het artikel voldoet niet aan mijn verwachting

c             Het artikel past niet

d             Ik heb meerdere maten besteld van hetzelfde artikel

e             Het artikel bevat een beschadiging of een fabricagefout

f             Andere reden:

*Het geven van een reden is niet verplicht. Het helpt ons alleen onze service te optimaliseren. Alvast bedankt.